poniedziałek, 28 grudnia 2015

Rozdział 1

Cześć jestem Laura Marano mam 20 lat . jestem niską brunetką z ombrę  . Mam starszą siostrę Vanessę mieszkamy w los Angeles . Dziś jest koncert ulubionego zespołu mojej siostry .
R4 albo R6  coś na R .
- Van !!!! Jak się nazywa ten twój zespolik???
- po pierwsze to nie jakiś tam zespolik tylko R5 po drugie choć i pomóż mi się ubrać  po trzecie  nareszcie ich poznam!!!
Biedna Van w jakim ona świecie żyje . przecież ten jej blondynek nie zakocha się w niej od pierwszego wejrzenia .
Muszę z nią iść , bo boję się że jakiejś innej  fance  wyrwie włosy a to bardzo możliwe  .
Oczami vanessy
Bardzo się cieszę na pójdę na R5 niemogę się doczekać by ich poznać . W piątek przyjeżdża nasza mama  ma urodziny więc zrobimy jej urodziny niespodziankę  . będzie ciocia Stella chodziła z rodzicami do liceum pomysł z niespodzianką należał do Lau a ja pomagam jej go wykonać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz